

Co to jest pierścień centrujący felgi aluminiowej ?
Różnice w montażu oryginalnych felg stalowych i aluminiowych OEM
Jak zmierzyć prawidłowo otwór centrujący w felgi aluminiowej
Tabela ciśnienia opon w samochodach osobowych


Nasze produkty pochodzą z fabryk które zaopatrują producentów samochodów osobowych europejskich producentów.
Towar w jakości OEM w przystępnej cenie.
Śruby i nakrętki pochodzą od włoskiego producenta u którego projektowanie, produkcja i kontrola jakości każdego elementu jest monitorowana systemem zarządzania jakością, który podlega wymogom UNI EN ISO 9001:2008 przez TÜV SÜD.
<--- Naciśnij aby kupić nakrętkę
<--- Naciśnij aby kupić śrubę
Aby prawidłowo dobrać śrubę do felgi należy sprawdzić osadzenie felgi, rozmiar klucza oraz jej wysokość. Skok gwintu zawsze zależy od modelu samochodu. W zależności od skoku gwintu śruba powinna być przykręcona na minimalną ilość obrotów klucza:
M12 x 1,50 = 6,5 pełnego obrotu
M12 x 1,25 = 8 pełnych obrotów
M14 x 1,50 = 7 pełnych obrotów
1/2 UHF = 8 pełnych obrotów
W ofercie ponad 150 modeli śrub i nakrętek. Zapraszamy do zakupów